//
you're reading...
Bränd & bränding

Neli sammu lojaalsusprogrammini

LojaalsuskaartIga ettevõtte jaoks, vaatamata selle suurusele, on esmatähtis ülesanne uute kliendisuhete loomine ja hoidmine. Elementaarne! Aga kas teadsid, et osa  kliendibaasist võib tegelikult toota pidevat kahjumit, süües ära osa sinu sissetulekust? Selleks, et olukorda vältida, tuleb arendada pikaajalisi suhteid ning väärtustada püsikliente.

Käesolevad nõuanded lojaalsusprogrammide loomiseks püsiklientidele on võetud kokku Entrepreneur.com artiklist “Four Steps to Launching a Loyalty Program

Artikkel soovitab järgida nelja põhilist etappi:

  1. Loo strateegiline lojaalsusprogrammi plaan. Strateegiaplaani loomine tähendab ennekõike põhjalikku kaalutlust, mille hulka kuuluvad näiteks ajaline piiratus, bränding, väärtuse selgitamine kliendile, kaasahaaravate stiimulite valimine, kliendi premeerimine, premeerimisvahendite  (allahindlus, ettemaks, kupong jne) ja turunduskanali valik. Siinkohal võid abil paluda ka oma tarnijatelt, kes võiksin sind toetada.
  2. Kaasa prorammi kogu ettevõtte personal. Treeni personali, et kõik teaksid, kuidas programm täpselt töötab, kuidas seda müüa ning millised on programmi tingimused. Kui sa ei suuda ideed oma alluvatele müüa, kukub see täenäoliselt ka klientide hulga läbi.
  3. Sea üles tehniline süsteem. Olenevalt lojaalsusprogrammi mastaabist, pead investeerima paindlikusse IT tarkvarasse, mida on võimalik tulevikus ka täiendada. Kindlasti pole mõtet ratast leiutama hakata, sest otsides turul ringi, leiad kindlasti mõne kohaliku teenusepakkuja, kes võib hoolitseda ka teeninduse eest.
  4. Rakenda programm. Viimaseks etapiks on lojaalsusprogramm ka ellu rakendada. Soovitav oleks algust teha vaid testi versiooniga ning ainult ühes regioonis. See aitab leida programmi nõrku punkte ning teha veel parandusi, enne kui üleriigilise promoga algust teed.

Lõpetuseks on oluline mainida, et lojaalsusprogrammi võib rakendada ka osade kaupa, mis vähendab ebaõnnestumise riski. Tähtis on vaid efektiivne planeerimine ja plaani õigeaegne rakendus.

Advertisements

Arutelu

One thought on “Neli sammu lojaalsusprogrammini

  1. At this time it appears like BlogEngine is the top blogging
    platform available right now. (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?

    Posted by read here | oktoober 17, 2012, 7:59 p.l.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: