//
you're reading...
Teenindus

Klienditeenindus igast otsast

Superhea teenindus on viimastel aastatel olnud turunduses väga popp teema. Kõik gurud räägivad, et kui hind, toote omadused, promo jne on turul sarnased, siis teenindus on just see, mille poolest võid teistest parem olla. Jah, paljud on seda kuulda võtnud ja kohati tundub, et reeglid kliendi “super” teenindamiseks on nii karmiks aetud, et vaene müüja/teenindaja peab 24/7 naeratus kõrvadeni istuma, rääkimata veel kliendi kunnilikust teenindamisest. Mis aga arvatakse, et teenindaja on ainuke, kes nendest reeglitest kinni peab pidama?

Soovitan läbi viia testi, kus ostite suvalised 5 superhea teeninduse mainega ettevõtet ja helistage nende brändi/toote/kommerts või mida iganes juhile, et neile kaks suvalist küsimust esitada. Kogu protsess võtab aega ca. 4 min! Mis on tulemus? Omast kogemusest võin julgelt öelda, et 95% juhtudel on see järgmine:

  1. Pärast esimest küsimust öeldakse sulle, et palun saatke mulle mail (loe: mul on sinust suva, ära helista mulle enam kunagi!) ja ma vastan teile.
  2. Sinu mail ei saa kunagi vastust.
  3. Tagasi helistades sinu kõnele enam ei vastata.
  4. Sa ei saa oma küsimustele vastuseid!
Miks aga juhid arvavad, et teenindaja peab klienditeenindusega rohkem vaeva nägema kui nemad?
Advertisements

Arutelu

7 thoughts on “Klienditeenindus igast otsast

  1. I am not sure where you are getting your information, but good
    topic. I needs to spend some time learning much more or
    understanding more. Thanks for magnificent information I was looking for this information
    for my mission.

    Posted by garage door repair mesa | veebruar 13, 2013, 2:10 e.l.
  2. Fastidious answers in return of this question with solid arguments and telling
    all regarding that.

    Posted by free blogging web-site | aprill 17, 2013, 12:56 p.l.
  3. Very nice blog post. I certainly love this site. Keep writing!

    Posted by Malkos.eu Sausos malkos | aprill 19, 2013, 7:14 p.l.
  4. Hi, i think that i saw you visited my web site so i got here to go back the desire?
    .I’m attempting to in finding things to enhance my web site!I assume its good enough to make use of some of your ideas!!

    Posted by Celsa | aprill 27, 2013, 8:40 p.l.
  5. I have been surfing online more than 3 hours today, but I never
    discovered any fascinating article like
    yours. It is pretty worth sufficient for me. Personally, if all webmasters and
    bloggers made good content material as you did, the net shall be a lot more useful than ever before.

    Posted by Family Guy A Quest For Stuff Hack | aprill 19, 2014, 2:01 e.l.
  6. ano, proste zrusenie minimalky je jedno z rieseni. osobne by som vsak najprv poriadne opaiamlizovtl podnikatelske prostredie. znizil by som byrokraciu a hlavne dane a odvody. spolu so zrusenim minimalnej mzdy by sa potom vytvoril krasny priestor na podnikanie. aj ked si myslim ze po par zmenach by sa do toho zamontovala EU so svojimi uradnikmi a polovicu toho by zatrhla.

    Posted by Maryland | märts 31, 2017, 3:04 p.l.
  7. The McMansions will become boomer boarding houses as people rent out bedrooms. Might not be a bad idea. Older people shouldn’t live alone anyway and pooling resources will be a necessity as this all comes unglued.

    Posted by günstige kfz versicherung | september 1, 2017, 9:26 p.l.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: