//
you're reading...
Turunduse juhtimine, Turunduse mõõtmine (marketing metrics)

Katse-eksituse meetod turunduses

Kas turunduses on võimalik olla ekspert? Vahel tundub, et üliõpilane või turundusassistent, kes on läbi lugenud 5 turundusalast raamatut, peab end eksperdiks ja annab teistele nõu. Muidugi on kasulik olla enesekindel, kuid arvan, et eksperdiks ei saa kunagi läbi raamatute ja ilusate reklaamide disainimise. See nõuab väga palju AEGA ja EKSIMUSI! Siinkohal pean tõdema, et ka mina pole mingi ekspert, vaid lihtsalt huviline, kes teemas mõnevõrra rohkem orienteerub (vähemalt rohkem kui keskmine eestlane).

Nüüd aga teema juurde. Selle postituse peamine sõnum on see, et õpitakse vaid läbi eksimuste ja testimise. Olen kindel, et enamus nõustuvad, kuid väidan, et turundus on väga lai teema, kuigi eksisteerivad ABC põhimõtted. See tähendab, et on reegleid, mida peaks ja oleks kasulik rakendada nendel, kes pole eksperdid. Mida kogenumaks ja targemaks aga saadakse, seda rohkem esineb nn. normaalsusest hälbeid.

Kuidas aga saada eksperdiks, kes suudab mõelda karbist välja ja seda mitte ainult uuendusliku/julge kujunduse ja muu fänci nipet-näpet “innovatsiooniga”, vaid suudab parandada tulemust (loe: teha raha)? Sellele küsimusele sain vastuse videost, mille leiate allolevalt lingilt. Põhimõte on see, et testi, tee vigu (mida rohkem seda parem) ja tee sellest omad järeldused. Vigade evolutsioon viib meid lõppkokkuvõttes tulemuseni!

Head vaatamist! http://www.ted.com/talks/tim_harford.html

Advertisements

Arutelu

One thought on “Katse-eksituse meetod turunduses

  1. What’s up to all, the contents present at this web site are genuinely remarkable for people knowledge, well, keep up the good work fellows.

    Posted by chat with bbw | november 6, 2012, 5:00 p.l.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: